Berkongsi Cerita: Suplemen Menaikkan Berat Badan

Saturday, November 15, 2014

Suplemen Menaikkan Berat Badan

Ada tak kawan-kawan yang tengah cari suplemen untuk menaikkan berat badan? Shaklee ada set untuk naikkan berat badan secara sihat dan semulajadi.


Secara umumnya kita perlukan makanan yang seimbang nutrisinya untuk mendapatkan berat badan yang ideal, tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk. Ramai dikalangan kita yang terlalu kurus akibat tidak mendapatkan makanan seimbang atau tiada selera makan.

Antara suplemen Shaklee yang boleh membantu adalah Meal Shakes, Vitalea dan B Complex.



Apakah khasiat/manfaat setiap satu suplemen ni? Jom saya terangkan satu persatu.

Meal Shakes
Meal Shakes membekalkan 35% atau lebih nilai harian. Ia mengandungi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan tubuh. Ia juga merupakan makanan instant yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasa pun sedap tau, perisa vanilla..

Vitalea
Vitalea pula membekalkan 23 jenis vitamin bersama iron yang penting untuk pembentukan sel darah merah. Ia membantu mencantikkan kulit, kuku dan rambut. Dari segi internal, ia membantu mengurangkan kenarangkalian kita mengidap tiroid serta membantu badan kita lebih sihat dan bertenaga.

B Complex
B complex Shaklee mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk tubuh. Ia dapat mengawal metabolisma dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, memgurangkan rasa letih, lesu, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Testimoni set menaikkan berat badan


"Lepas ambil meal shake berat saya dari 37kg kini naik lagi 4kg, sekarang berat saya 41kg. Hari raya tu ramai yang tegur saya dah berisi" - Momo Bear


"...selepas minum meal shake almost 2 weeks ni, berat badan za dah naik 2 kg tau, suka sangat..." - Pn. Norieza


"..alhamdulillah berat badan saya dah naik 1.8kg. Minta2 dapatla capai target berat badan yang saya inginkan sebelum sebulan." - Nur Athirah

P/s: Semalam ada customer saya nak beli set menaikkan berat badan, tapi tak suka suplemen yang kena bancuh. Jadi saya just cadangkan Vitalea dan B Complex. Harap-harap membantu la beliau naikkan berat badan.




Kalau anda berminat nak dapatkan set suplemen untuk menaikkan berat badan ni boleh hubungi saya k. Saya akan berikan cadangan pemakanan lengkap nanti. Hubungi:

Fb: Syakirah Kapli
Whatsapp : 013-3353751

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard