Berkongsi Cerita: Produk Kecantikan & Kesihatan Pilihan Anda?

Thursday, November 6, 2014

Produk Kecantikan & Kesihatan Pilihan Anda?

Saya pernah terbaca status sahabat fb yg lebih kurang begini..

Banyak produk kesihatan/kecantikan meletup2 jualannya.. Lepas tu tiba² senyap. Silap² ada yang kelulusannya ditarik balik sebab ada kandungan bahan berbahaya..

Saya fikir... Betul juga...

Sebab tu kena kaji dulu sebelum guna apa2 produk.

Ada buat research tak sebelum hasilkan produk?
Bahan yg digunakan ada dibuat buat ujian kualiti?
Produk dihasilkan, berapa kali ujian klinikal/ujian kualiti dijalankan?

Emmm...

Sebab tu saya pilih produk kesihatan jenama Shaklee.. Salah satu produknya bakal berumur 100 tahun tahun depan.


Banyak menjalankan ujian² klinikal yg diterbitkan dalam jurnal dan buku² yang boleh dibaca umum.


Amacam?

Dah fikir habis² nak pilih produk apa?

Kalau pilihan anda sama macam saya, boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. Saya boleh guide produk yang sesuai untuk keperluan anda.

Whatsapp: 013-3353751
Facebook: Syakirah Kapli

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard