Berkongsi Cerita: Hilangkan Senggugut, Pain Killer Atau ...?

Thursday, October 1, 2015

Hilangkan Senggugut, Pain Killer Atau ...?

Pain killer atau ...
=================

Hujung minggu lepas saya jumpa sorang ni,
dia period, hari first.. Masam mencuka muka dia sebab senggugut.

Dia cakap, awal-awal lagi dah amik pain killer.
Sebab dah tau dah, kalau period mesti sakit.

Saya cuba nak nasihatkan dia supaya jangan amalkan sangat pain killer.
Sebab nampak, ambil pain killer pun duk sakit jugak. Mungkin sebab dah selalu sangat ambil pain killer.

Disebabkan dia tengah sakit sangat, saya tangguhkan dulu niat nak nasihat dia tu. Hehe.

Kalau tak nasihat kesian pulak. Saya pernah baca satu artikel ada yang kena sakit buah pinggang akibat selalu amik pain killer sejak remaja sebab senggugut.

Sebenarnya ada cara lebih selamat untuk melegakan sakit senggugut tu, iaitu dengan amalkan GLA Complex. Selamat sebab ia dari bahan semulajadi, insyaAllah tak memberi kesan buruk pada buah pinggang.

Mungkin ada yang cakap, pain killer lagi murah berbanding GLA. Tapi saya yakin lebih ramai yang sayangkan buah pinggang berbanding duit kan.

GLA tu tak mahal pun, lagipun bulan ni ada promosi.


Kalau nak GLA boleh habaq mai na.

www.syakirahkapli.com
013.3353.751

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard