Berkongsi Cerita: Ikhtiar Mendapatkan Zuriat Dengan Vitamin B Complex

Monday, October 19, 2015

Ikhtiar Mendapatkan Zuriat Dengan Vitamin B Complex

Assalamualaikum semua.
Dah lama duk bertangguh nak tulis pasal ni. Tapi, selagi tak share rasa macam berdosa pulak, mana tau ada diantara pembaca blog ni sedang berusaha atau berikhtiar mendapatkan zuriat.

Al-kisah satu hari.. Saya pegi COD barangan Shaklee pada customer. Peluang COD saya gunakan untuk bertanya khabar. Lagipun dah lama juga tak jumpa. Sempat la saya tanya macamana kenal shaklee. Rupa-rupanya dia kenal shaklee masa tengah berusaha dan berikhtiar untuk mendapatkan zuriat. Masa tu dia dah 3 tahun berumahtangga.

Period Teratur, Tapi Senggugut
Dia cakap, langsung takda masalah dengan period. Period sentiasa teratur, cuma dia ada masalah senggugut yang teruk.

Stress, Rambut Gugur
Dia juga ada ceritakan, dalam tempoh berusaha dan berikhtiar mendapatkan zuriat, dia selalu tertekan, stress dan rambut mula gugur dengan teruk.

Ikhtiar Dengan B Complex & Alfalfa
Sehinggalah dia search kat internet tentang ikhtiar untuk mendapatkan zuriat dan terjumpa info mengenai Shaklee. Dipendekkan cerita, dia cuba B complex dan alfalfa.Tapi bukan beli dari saya sebab belum tau saya jual shaklee kot. Hehe..
Ikhtiar mendapatkan zuriat

Yang menariknya, segala masalah selesai. Dah tak rasa stress, rambut dah tak gugur dan paling best dah tak kena senggugut. Alhamdulillah... Belum pun habis sebotol B complex tu, dia dah disahkan hamil. Syukur..

Sekarang dia dah bersalin.. Baby pun dah masuk 4 bulan pun.

Kalau ada diantara rakan-rakan pembaca yang sedang berikhtiar untuk dapatkan zuriat, jangan stress-stress tau. Sebab stress pun antara punca susah hamil. Rileks je.

Highly Recommended
B Complex memang highly recomended kalau anda dalam usaha mendapatkan zuriat. Sebabnya B complex boleh bantu anda lebih tenang dan kurang stress. B complex Shaklee juga ada kandungan asid folik yang semua sedia maklum kan. Memang disyorkan untuk wanita yang sedang berikhtiar  mendapatkan zuriat.

Alfalfa
Alfalfa pulak memang terbukti thorbaik untuk wanita. Ada yang cakap alfalfa complex ni ala-ala kacip fatimah gitew. Selain tu ia mampu mengurangkan masalah keputihan dan membantu wanita lebih subur dengan izinNya.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard