Berkongsi Cerita: Apa Beza FTR Platinum dan Diamond?

Tuesday, May 2, 2017

Apa Beza FTR Platinum dan Diamond?

Beza FTR PLATINUM dan DIAMOND

Sebelum pergi lebih jauh, uols dah tau ke apa benda FTR ni? Hehe. Bagi yang belum tau, FTR ni singkatan bagi Formula Tarik Rezeki.

Sebelum ni diberi nama pakej platinum, setelah ditambah baik FTR kini menawarkan pakej Diamond. Tebal buku nya pun meningkat 2 kali ganda. Perh..


Namun, menariknya adalah beza harga dengan pakej platinum hanya Rm18!


Apa Beza Pakej Platinum dan Diamond?



Dari segi fizikalnya memang jelas kelihatan di gambar atas tu kan. Macam ensiklopedia dah hat baru ni. Bagaimana dari segi isi kandungannya pula?

Jom baca kupasan dari penulisnya sendiri, Pn Nora Yusof.

Ada 20 tajuk yang diubah dalam eksklusif (Diamond) iaitu:

------
Bab 1 Punca Rezeki Sempit
------

Formula 2 - Saya tambah penerangan.

Formula 4 - Hubungan adik beradik retak

Formula 5 - Masalah mereka yang bersedekah sebelum ni duk di formula 12. Saya tambah penerangan detail lagi macam mana nak sedekah 10% tu. Cara nak duit segera diterangkan kat sini. Sebelum ni takda ya.

Formula 6 - Munafik Penghalang rezeki ada 3 ciri munafik kat sini siap contoh harian yang memang kita duk buat hari-hari jadi punca sempit rezeki ni. Haiyaaa

Formula 8 - Untung yang membinasakan.

Formula 12 - Penawar Sakit : kat sini saya ajar macam mana nak buat ubatnya. Kiki

Formula 15 - Duit tak cukup, kenapa Ya?

Formula 17 - Fokus urusan akhirat (kandungan baru. Yang lama buang. Saya buat huraian lain lebih sentap sikit)

Formula 18 - Hidup bersandarkan siapa.

Formula 21 - Hukuman Paling berat.


------
Bab 2 Teknik Menarik Rezeki
------

Formula 24 - Dhuha Penarik Rezeki (saya tambah penerangan sebab musabab kenapa kena dhuha kenapa dhuha tapi tak dapat rezeki.

Formula 25 - Takut Habis?

Formula 28 - Zuriat dan Sihir

Formula 35 - Kerja Vs Ibadah

Formula 38 - Doa Permudahkan Urusan

Formula 40 - Hidayah Itu Rezeki

Formula 46 - 26 Masalah harian dan Jawapan. Zikir 99 dan penyelesaian

*Cekidautt >>  111 Formula Tarik Rezeki*

------
Bab 3 Tips Rezeki
------

Formula 50 - Fokus Penyelesaian. Sebelum ni kan formula 50 tajuk hati yang khusyuk ketika solat. Saya tukar juga.

Formula 52 - Bagaimana berniaga dengan Allah SWT

Formula 53 - Nak Hajat Makbul segera? Kat sini saya kepilkan dua testi sebagai bukti berkesan tips ni.

Formula 54 - Rezeki Yang ditakdirkan.

Formula 68 - Tetamu tak diundang saya ubah dan adjust penerangan kasi clear lagi. Kat sini panjang lah sikit.


------
Bab 5 : Pelengkap Rezeki
------

Pelengkap 8 - Allah menjawab Alfatihah kita. Kat sini saya tambah cara nak ubat sihir dan beberpa penerangan rahsia tenang dan berjaya.

Pelengkap 25 - Ada tambahan penerangan

Pelengkap 29- Ada tambahan penerangan.


Okey itu sahaja. Yang lain adalah sikit saya adjust.

Saya masukkan hakikat ilmu dan artikel

"Mengenali Yang Maha Memberi Rezeki"

Sebelum ni takda. Hihi...


So edisi Ekslusif ni lebih lengkap dan complete in Shaa Allah.


Susah nak adjust, susun semula, rombak balik tengok satu-satu. Saya dah cuba yang terbaik. Tq everyone.

Edisi EKSKLUSIF hadir tanpa dirancang. Saya buat je tak plan pun. Saya buat kerana mahu berikan kesempurnaan buat pencinta FTR.
.
Nora Yusof.
#Penulis_BestSellerFTR
.
Tebal buku ni 500m/s. Dua kali ganda daripada sebelum ni.

- - - - - -

Subhanallah.. Subhanallah.. Baca tajuk pun dah terliur ni, macam mana? Yang best nya, sahabat2 yang dah beli pakej platinum sebelum ni pun masih kelam kabut nak pakej Diamond pulak. Hehe

Ni salah seorangnya..


Subhanallah. Alhamdulillah. Allahuakbar.
Mudah-mudahan FTR dapat memberi manfaat kepada lebih ramai lagi.

Jika nak tahu apa specialnya FTR ni boleh klik di bawah ya.

Jika ada masalah nak tempah, whatsapp:
019-491 7769


Didoakan sahabat pembaca blog ini dapat memiliki FTR dalam masa terdekat.
Aamin..


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard