Berkongsi Cerita: Saya kini jadi seorang yang sangat tenang, sabar...

Sunday, January 15, 2017

Saya kini jadi seorang yang sangat tenang, sabar...

Entah kenapa setiap kali baca #ReviewPembacaFTR yang Pn Nora share dalam support group FTR, hati saya sebak dan meronta-ronta mengharapkan semua orang baca FTR.

Rasa macam wajib share pasal FTR supaya semua orang tahu betapa pentingnya kita kenal Tuhan yang Maha Memberi Rezeki.

Saya nak share review terbaru. Izinkan saya edit dengan tulisan ejaan penuh, supaya mudah dibaca ya. 😅

.

Apa yang saya nak bagitau, saya hari ni bukan saya yang dulu. Saya da betukar jadi _______ (nama pembaca dirahsiakan) yang rasa macam baru lahir, putih suci bersih 😂.

Semalam, saya kejap2 nangis. Tengah drive cakap dengan Allah, merayu, meminta, pastu nangis lagi. Saya dapat rasakan yang airmata saya tu tanda gugurnya dosa2 saya.

Saya kini jadi seorang yang sangat tenang, sabar, dalam hati dan pikiran saya slalu ingat Allah, yakin yang dia tau, nampak apa yang saya buat.

Umur saya ni 38 tahun. Subhanallah saya tak penah rasa mcm ni. Sebelum ni banyak juga baca buku2 ilmiah. Tapi tak sama macam buku FTR ni.

Ilmu yang ada dalam buku ni merubah hidup saya. Doakan saya istiqamah dalam menghambakan diri pada Sang Pencipta.

Didoakan semoga Puan Nora mendapat balasan dan ganjaran yang setimpal dari Allah swt. 😍😍😘😘

Buku ni dah jadi kesayangan saya sekarang. :)


.
.

Alhamdulillah. Saya doakan anda yang baca sampai habis post ni pun diberi peluang oleh Allah swt untuk memiliki FTR. #Aamin.

Betulkan niat, ikhlaskan hati. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard