Berkongsi Cerita: Pengedar Shaklee Kulim & Baling

Sunday, September 21, 2014

Pengedar Shaklee Kulim & Baling

Assalamualaikum semua..

Apa habaq semua..? Sihat ka? ( Hehe..tetiba pakai loghat kedah kan)

Sebenarnya tujuan entry kali ni, saya nak bagitau pembaca semua yang anda boleh dapatkan produk shaklee secara by hand atau COD (Cash On Delivery). Perniagaan Shaklee saya beroperasi dari rumah, tidak menggunakan premis perniagaan. Jadi, selaku pengedar shaklee di Kulim & Baling saya berasa berbesar hati nak berikan anda khidmat COD ni. Boleh juga saya jalan-jalan sambil keluar ke pejabat pos untuk pos barangan shaklee, sambil2 COD disepanjang jalan. Hehe..

Apa kelebihan COD ni. Pertama sekali mesti la pantas, tak perlu tunggu 3-5 hari bekerja untuk dapatkan produk shaklee kan. Kedua, dijamin puas hati bila produk di depan mata sebelum jual  beli berlangsung. Ketiga, kan dah jimat kos pos. Best kan.. Jadi sesiapa yang nak dapatkan produk shaklee di kawasan Kulim & Baling boleh la hubungi saya, pengedar Shaklee yang sah. :)

Pengedar Shaklee Kulim & Baling
Untuk makluman semua, Shaklee tiada stokis tau. Kalau nak dapatkan produk Shaklee, anda perlu dapatkan dari pengedar Shaklee sendiri atau walk in ke branch. Sekiranya anda tinggal di Kulim & Baling, branch terdekat adalah di Seberang Jaya. Jauh la jugak perjalanan nak ke sana.

Jangan risau ok, sebab dah ada penyelesaiannya. Lepas ni boleh terus hubungi saya ok.

FB: Syakirah Kapli (boleh add & pm saya)
call/sms/whatsapp : 013-3353751

- Pengedar Shaklee Kulim & Baling

P/s: Saya juga menyediakan khidmat POS bagi pembeli-pembeli yang jauh di mata tapi dekat di hati. Hihi..


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard