Berkongsi Cerita: TESTIMONIAL: Membantu mengatasi masalah asma

Tuesday, July 9, 2013

TESTIMONIAL: Membantu mengatasi masalah asma

Saya jugak ada pengalaman dgn omega ni. Satu hari anak saya batuk2.. Bersin dan berhingus. Merengek2 tanda tak sedap badan.

Saya ambil sebiji omega, cucuk dan picit dalam mulut anak.

Tiba time minum susu saya masukkan 1 sudu meal shakes dalam susunya.

Anak tido..kepala berpeluh2.. Lepas bangun mandi. Alhamdulillah kembali aktif macam biasa tiada lg batuk bersin dan hingus..



Untuk keterangan lanjut dan tips-tips percuma meh hubungi saya..
Syakirah Kapli
Shaklee Independent Distributor : 956611
sms/whatsapp: 013-3353751
FB Page: Jom Sihat & Cantik Semulajadi

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard