Berkongsi Cerita: Yang penting MAHU ke tak, bukan MAMPU ke tak..

Saturday, April 1, 2017

Yang penting MAHU ke tak, bukan MAMPU ke tak..

Yang Penting, Mahu!

Ada sorang sis ni, bila saya post tentang FTR, acapkali beliau datang komen dengan doa ingin memiliki FTR.

Ya Allah, izinkan aku milikinya..
Ya Allah, teringin nak miliki..

Gitula lebih kurang. Saya aminkan saja dan monolog dalam hati.. "Tak lama lagi sis ni mesti dapat beli FTR".

Kerana yang penting, mahu!
Mampu ke tak tu isu ke 114. Sebab kita memang tak mampu berbuat apa pun tanpa bantuan Allah.



Alhamdulillah sis ni dah beli pun FTR 2-3 hari lepas.

Bukan sis ni je, ramai lagi alami benda sama. Saya dah baca banyak komen orang yang sanggup buat apa saja untuk dapatkan FTR.

Ada yang sanggup menabung sikit-sikit.
Ada yang hanya ada cukup2 Rm170 dalam akaun.
Ada yang sanggup ikat perut!

Itu antara sedikit pengorbanan yang kita perlu lakukan. Namun hasil lepas tu, subhanallah. Manisss..

Tak caya tengok screenshot kat bawah. Nak tulis panjang sangat, nak lukis kang dengan saya2 sendiri jadi tak faham. Hehe. Tengok la bawah tu.




Ada sahabat-sahabat pembaca blog ni nak dapatkan FTR? Dengan pembelian FTR, anda akan dapat...

5 modul FTR (Ebook)
1 Buku FTR
Buku mini MMR
Tasbih digital
Support group di FB
Support group di Telegram (sangat membantu kita istiqamah dalam amalan)

Haa.. Ada jaminan wang dikembalikan tanpa banyak soal dalam 14 hari.

Whatsapp saya ya. 019-491 7769

Atau klik sini 111 Formula Tarik Rezeki

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard