Berkongsi Cerita: Tips Menegangkan Kulit Muka Secara Semulajadi

Thursday, October 16, 2014

Tips Menegangkan Kulit Muka Secara Semulajadi

Saya tertarik dengan salah satu status Dr Zubaidi tentang cara menegangkan kulit muka secara semulajadi. Kedutan di kulit muka seolah-olah satu igauan ngeri pada wanita kan. Ini terbukti dengan lambakan produk kecantikan yang dipasarkan secara online mahupun offline.

Ada yang mencantikkan kulit dalam tiga hari, lima hari. Ada produk yang ada kelulusan, ada juga yang beracun. Tapi tetap ramai yang menggunakannya bila terpegun dengan testimoni-testimoni yang ditunjukkan.

Produk kecantikan yang dirampas kerana tiada kelulusan
dan mengandungi bahan berbahaya

Sebab tu la penting kita cari produk kecantikan yang tidak membahayakan ni, kena bijak buat pilihan. Kalau tak nanti ada la yang kulit mengelupas, jerawat makin teruk atau lebih memburukkan keadaan sekiranya ia membawa kepada masalah jangka panjang seperti kanser dan sebagainya.

Saya bersetuju dengan status FB Dr Zubaidi yang menyarankan kita mengambil suplemen/vitamin untuk memastikan kulit sentiasa sihat dan tegang.


Kebanyakan vitamin yang disebutkan doktor memang ada dalam set kecantikan shaklee. Antara cadangan vitamin dari shaklee untuk kecantikan kulit adalah..

Vivix
Vitamin B, C dan E
Protein soya ESP
Collagen Powder

Anda juga boleh cuba zinc complex dan omega guard.

Vitamin dari Shaklee adalah dari bahan-bahan semulajadi, bertindak dalam badan pun secara semulajadi. Menjadikan badan kita sihat di dalam dan menyerlahkan kecantikan luaran.

Kalau nak info lanjut dan set cadangan mengikut bajet anda boleh hubungi saya k.

Fb: Syakirah Kapli
Whatsapp: 013-3353751

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard