Berkongsi Cerita: Panduan Jana Komisen 5 Angka Dengan Bisnes Affiliate

Thursday, June 29, 2017

Panduan Jana Komisen 5 Angka Dengan Bisnes Affiliate

Assalamualaikum semua.. 
Masih dalam mood raya ke macam mana? Hehe

Hari ni rasa rajin banyak, so saya nak buat review sikit tentang produk affiliate yang baru saya beli ni >> Kejayaan Affiliate.

Produk ini mengajar bagaimana nak jana pendapatan online dengan hanya
promosi produk orang lain dibayar komisen sebanyak 50% jika jualan berjaya terhasil.

Sejujurnya, produk affiliate ini berlambak di internet ada juga yang percuma. Tetapi saya beli panduan ini disebabkan saya nak tahu teknik promosi beliau bagaimana beliau strategi beliau menjana RM36,380.


Ini apa yang saya pelajari dari panduan beliau..

Beliau kongsi strategi OLD STYLE LEGEND yang terbukti berkesan.

Beliau kongsikan apa yang perlu dilakukan sebelum nak promosi.

Beliau kongsikan cara update status menjual cara santai tetapi berkesan.

Banyak lagi,

Yang bestnya jadi pembeli produk ini dapat update percuma.

Baru-baru ni beliau ada hasilkan teknik promosi produk affiliate menggunakan pengiklanan berbayar fbads. Step by step tu dia ajar menerusi video.

Ia percuma untuk semua pembeli. Bagi saya pelaburan saya dapatkan produk ini terlebih berbaloi.

Sementara harganya masih dalam kategori murah gilers, dapatkan panduan anda sekarang di sini >> Kejayaan Affiliate.


INI MOTIVASI YANG SAYA INGAT DARI BELIAU

“Bila Buat Sesuatu Buat Sampai Dapat Hasil”

Psst.. Saya pun sedang berjinak-jinak secara serius dalam bisnes Affiliate ni. Saya sangat sarankan bisnes affiliate untuk sesiapa yang nak buat bisnes yang mudah, tanpa modal, tanpa produk sendiri.



Syukur alhamdulillah. Bulan ni dapat top 10 affiliater untuk produk Formula Tarik Rezeki (FTR).


Produk FTR ni, jika anda beli, automatik layak jadi agen secara percuma tau. Pastu boleh la guna segala skill dari Kejayaan Affiliate untuk mula serius mempromosi. 

(Update: Pendaftaran percuma untuk affiliate FTR dah ditutup pada 15 Julai 2017. Hubungi saya untuk info pendaftaran berbayar)

Oh ya.. Jika anda dapatkan FTR melalui saya, insyaAllah saya cuba guide ya macam mana nak buat. Saya pun masih belajar lagi, takpe kita belajar sama2 nanti.

Jangan lupa whatsapp saya ya.
019-491 7769
(Syakirah)


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard