Berkongsi Cerita: Amalan Bersihkan Kolam Jiwa

Thursday, February 2, 2017

Amalan Bersihkan Kolam Jiwa

Baru2 ni ada seseorang yang tak dikenali whatsapp saya, tanya apakah amalan paling efektif untuk bersihkan kolam jiwa.

Katanya, bila berniaga rasa macam ada benda tak betul dan dapat rasakan dia ada kekurangan dari segi connection dengan Allah.

.

Beliau minta amalan paling efektif, saya pun tak tahu, amalan apa paling efektif untuk beliau. Sebelum reply tu, fikir kejap, mohon pada Allah, bagaimana nak bantu sahabat ni.

Dapat ilham untuk sarankan beliau mulakan dengan amalan mudah.

Istighfar.

Antara sebab utama rezeki tersekat adalah dosa2 kita sendiri.

Saya juga beri link channel telegram Ust Nasrullah (telegram.me/audiomagnetrezeki) untuk beliau dengar, mudah2an membantu.

.

Baru2 ni beliau whatsapp lagi.. Katanya..

" Ya Allah Sis. Amat berguna isi isi telegram Channel yang Sis add saya tu

Saya macam gian nak dengar setiap hari"

.

Alhamdulillah. Moga beliau dan sahabat semua sentiasa dilimpahkan rezeki, diberkati dan sentiasa dekat dengan Allah swt.

Aamin..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard