Berkongsi Cerita: Carotomax Shaklee Untuk Apa?

Tuesday, January 19, 2016

Carotomax Shaklee Untuk Apa?

CAROTAMAX? UNTUK APA?
=====================

😎 Mempertingkatkan daya penglihatan dan membantu mengurangkan masalah berkaitan mata seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, astigmatisma, presbyopic, mata lesu, glaucoma, katarak, floaters, eyebag dan lingakaran hitam pada mata.

😎 Untuk kecantikan kulit - mampu melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan acne. Penggunaan luaran pula boleh digunakan untuk merawat scabies, acne, ulser kulit, pustule, etc

😎 Mengukuhkan sistem imun

😎 Mencegah kanser - penggunaan yang berterusan mampu menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser terutamanya kanser paru-paru dan payudara.

😎 Menghalang infeksi - ia merangsang enzim membunuh kuman yang membawa penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis, asma, dan selsema.

😎 Melindungi epithelial - ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari dan saluran usus.

😎 Menggalakkan pertumbuhan yang normal dan sihat - menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gusi, gigi dan sistem reproduksi. Ia juga membantu penghasilan sperma yang sihat.

Dapatkan CarotoMax dari saya (whatsapp 013-3353 751) sekarang demi amanah kesihatan yang diberi.



#Zi2M
#ShakleeEffectZi2M

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard